
Drodzy gracze, nasi szanowni klienci!
Państwa zamówienie dotarło uszkodzone lub otrzymali Państwo inny produkt niż zamawiali?
W takim wypadku przysługuje Wam możliwość złożenia reklamacji lub zwrot towaru.
Składanie reklamacji
Pomimo, że pakujemy Państwa zamówienia tak, by maksymalnie ograniczyć możliwe uszkodzenia, nie mamy kontroli nad tym jak z paczkami postępują firmy kurierskie.
Pamiętaj aby zawsze sprawdzić stan paczki przy odbiorze! Jeśli zewnętrzny karton paczki jest uszkodzony:
- w przypadku dostawy przez kuriera, spisz z kurierem przy odbiorze protokół szkody
- w przypadku odbioru na poczcie/innym punkcie odbioru, również spisz protokół szkody
- w przypadku odbioru z paczkomatu - na ekranie dotykowym lub w aplikacji mają Państwo możliwość wybrać opcję "mam uwagi odnośnie paczki". W ten sposób będą Państwo mieli możliwość od razu odesłania paczki.
Dlaczego jest to takie ważne? Protokół szkody jest dla nas potwierdzeniem, że paczka została uszkodzona w transporcie. Daje to nam podstawę do wystąpienia o odszkodowanie od firmy kurierskiej oraz potwierdza, że paczka nie została uszkodzoną przez kupującego. Brak protokołu szkody może być podstawą do nieuznania reklamacji.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Skontaktuj się z nami! Napisz do nas wiadomość poprzez media społecznościowe, mail: sklep@gamesunplugged.pl. Razem z pewnością znajdziemy rozwiązanie problemu!
2. Odesłanie reklamowanego produktu:
- Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru/nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
- Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Wydawnictwo Games Unplugged
ul. Galla Anonima 9B, 60-547 Poznań.
Etykieta zwrotna zostanie przesłana na podany przez Państwa adres email.
Zwrot towaru
Otrzymałeś zamówienie ale jednak się rozmyśliłeś?
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Wydawnictwo Games Unplugged
ul. Galla Anonima 9B, 60-547 Poznań.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszty wysyłki zwrotu pokrywa kupujący.
UWAGA! Zwrotowi podlega jedynie towar w stanie nienaruszonym! Oznacza to, że towar odfoliowany, rozpakowany czy posiadający inne ślady ingerencji, nadal można zwrócić ale rezerwujemy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, zgodnie ze stopniem naruszenia produktu.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli
A) jesteś konsumentem
lub
B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@gamesunplugged.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Galla Anonima 9B, 60-547 Poznań , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@gamesunplugged.pl lub drogą pocztową na adres ul. Galla Anonima 9B, 60-547 Poznań
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Galla Anonima 9B, 60-547 Poznań
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.