Statusy zamówień

Omówienie statusów zamówień:

 

- po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo mail z jego numerem oraz szczegółami, 

- po zaksięgowaniu się wpłaty, status zamówienia zmieni się na "W trakcie realizacji". Oznacza to, że zostanie do Państwa wysłane zgodnie z zadeklarowanym terminem dostawy. 

UWAGA! Produkty będące w przedsprzedaży zostaną wysłane dopiero po premierze. Jeśli w Państwa zamówieniu znalazło się kilka produktów, zamówienie zostanie wysłane dopiero w momencie jego skompletowania, czyli kiedy dostępny będzie produkt mający premierę najpóźniej. Jeśli nie chcą Państwo czekać, proponujemy składanie osobnych zamówień na produktu o różnym terminie realizacji. 

- gdy tylko wyślemy Państwa zamówienie, status zmieni się na "Zamówienie wysłane"

 

Każda zmiana statusu zamówienia będzie potwierdzona mailem. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl